Naručivanje
Proizvodi se naručuju putem Interneta sljedeći jednostavne upute kako bi ispunili sve potrebne podatke te na kraju potvrdili narudžbu.
Pregledajte ponudu naših proizvoda, a odabrane proizvode jednostavno dodajte u košaricu klikom na zeleni gumb “DODAJ U KOŠARICU” koja se nalazi klikom kod svakog pojedinačnog proizvoda.
U svakom trenutku na vrhu stranice možete pratiti koliko proizvoda imate u košarici i koji je ukupan iznos dodanih proizvoda. Klikom na “VIDI KOŠARICU” možete detaljno pregledati proizvode koje ste dodali u košaricu, promijeniti količinu naručenih proizvoda kao i maknuti proizvode iz košarice.
Klikom na “KRENI NA PLAĆANJE” u donjem desnom kutu krećete u proces dovršetka kupovine u kojem ćete unijeti podatke za dostavu i podatke za plaćanje. Ako želite da vam se poklon dostavi na drugu adresu način plaćanja „Plaćanje pouzećem“ nije moguć. Poklon koji šaljete na drugu adresu moguće je platiti samo putem kartice, paypal ili uplatom na naš žiro račun.
U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da Prodavatelj neke od naručenih Proizvoda neće moći isporučiti, odnosno da su neki od Proizvoda iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih Proizvoda, Kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe E-mailom ili telefonom, te u tom slučaju Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Izjava o privatnosti
Pokloni-za.hr i Promajna I.D.K. d.o.o. se obavezuju pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Promajna I.D.K. d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Promajna I.D.K. d.o.o. kao pružatelj usluga Internetske stranice Pokloni-za.hr pridržava se važećih propisa s ciljem zaštite privatnosti svojih Kupaca, a posebno Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
Molimo sve Kupce Internet stranice Pokloni-za.hr, ali i primatelje obavijesti o proizvodima i akcijama (u daljnjem tekstu Pretplatnici) da pročitaju sve navedeno na ovoj stranici kako bi lakše razumjeli koje podatke tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. prikuplja i obrađuje, u koju svrhu, temeljem koje pravne osnove, s kime ih i zašto dijeli, koje zaštitne mjere provodi, koja su vaša prava vezana za pristup osobnim podacima, njihov ispravak i brisanje te koje je vaše pravo na prigovor.
Svaki Kupac odnosno Pretplatnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi osobnih podataka može poslati e-mail poruku na adresu [email protected].
Prihvaćanjem ove Izjave o privatnosti klikom prilikom registracije Kupca odnosno prijavom Pretplatnika na primanje obavijesti o proizvodima i akcijama Pokloni-za.hr, Kupac odnosno Pretplatnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže s obradom osobnih podataka kako ih ova Izjava utvrđuje.
S kojim primateljima tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. dijeli osobne podatke?
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. neće dijeliti osobne podatke Kupca odnosno Pretplatnika s drugim stranama osim u slučajevima navedenim u sljedećoj točci i u situaciji kada to pozitivni propisi zahtijevaju.
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. će kada to zahtijeva realizacija ugovora za kupnju proizvoda ili usluga po narudžbi Kupca podijeliti osobne podatke Kupca s:
Pružateljima usluga distribucije robe s kojima ima trajni ugovor te u tu svrhu za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa, slanje zemaljske pošte i e-mail pošte. Pružatelj usluga distribucije može od Kupca zatražiti na uvid njegovu osobnu iskaznicu u trenutku isporuke paketa prilikom osobnog preuzimanja robe, a sve u svrhu realizacije usluge isporuke paketa i evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako Kupac odbije dati ove podatke, paket mu neće biti uručen.
Svi podaci o narudžbama, proizvodima te osobni podaci koje korisnici unose na Pokloni-za.hr web stranici se spremaju na serverima tvrtke Avalon d.o.o.
Koju vrstu osobnih podataka prikuplja i obrađuje Promajna I.D.K. d.o.o. putem Internet stranice Pokloni Za?
Prilikom registracije osobe za Kupca Pokloni-za.hr Internet stranice, tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. će od budućeg Kupca zatražiti pružanje određenih informacija o sebi (osobnih podataka) kao što su ime i prezime, adresa, poštanski broj, e-mail adresa, telefonski broj i lozinka.
Kupac također potvrđuje da se slaže da obradom osobnih podataka kad označi da se slaže s Uvjetima poslovanja. Prilikom registracije moguće je pretplatiti se na obavijesti Pokloni-za.hr Internet stranice, te će se ti podaci proslijediti u vanjski sustav za slanje obavijesti. Pretplata na obavijesti nije obavezna te ovisi osobi koja se registrira.
Osim ovih podataka prikupljamo podatke s vašeg računala, što može uključivati IP adresu, datum i vrijeme pristupa na Internet stranicu Pokloni-za.hr, informacije o hardveru, softveru ili internetskom pretraživaču koji koristite kao i o operativnom sustavu vašeg računala te verziji aplikacije i vašim jezičnim postavkama.
Davanje osobnih podataka je odluka Kupca odnosno Pretplatnika. Ako Kupac odnosno Pretplatnik ne pruži tražene obavezne informacije za određenu aktivnost koja ih zahtijeva, neće mu biti dopušteno uključivanje u takvu aktivnost, jer bez tih podataka aktivnost neće biti tehnički provediva.
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. preporučuje Kupcima da brinu o svojoj ulaznoj lozinki za korisnički račun Internet stranice Pokloni-za.hr. Preporučujemo prilikom odabira kombinacije znakova za lozinku svakako kombinirati velika i mala slova te brojeve, te da svakako upotrijebite lozinku od barem šest znakova. Lozinku preporučujemo periodično promijeniti (barem jednom na godišnjem nivou).
U koju svrhu tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke?
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke Kupca Internet stranice Pokloni-za.hr u svrhu provođenja sigurne provjere autentičnosti Kupaca koji pristupaju Internet stranici Pokloni-za.hr, realizacije ugovora o kupnji robe ili usluga, dostave robe Kupcu, komunikacije s Kupcem, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, te dijelom primjenjujemo i automatizirane procese za obradu kako bismo stalno unaprjeđivali svoje procese u interesu Kupaca, kako bi ponuda za Kupca bili individualna te kako bi svoju ponudu proizvoda i usluga što više prilagodili navikama i potrebama Kupaca.
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. prikuplja i obrađuje osobne podatke Pretplatnika primatelja obavijesti o proizvodima i akcijama u svrhu slanja obavijesti, poziva na sudjelovanje u nagradnim natječajima putem e-maila, društvenih mreža ili drugih komunikacijskih kanala na koje ste se prethodno prijavili, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, radi stvaranja korisničkog profila s ciljem individualnog primanja obavijesti, istraživanja tržišta te poboljšanja efikasnosti i kvalitete naših usluga.
Ne prikupljamo podatke o djeci. Uvjerimo li se kako su takvi podaci preneseni nama bez pristanka roditelja ili skrbnika djece mlađe od 16 godina, uklonit ćemo ih bez odgađanja. Maloljetnici mlađi od 16 godina ne smiju koristiti Pokloni-Za.hr Internetsku stranicu. Niti jedan dio Internetske stranice Pokloni-Za.hr nije dizajniran tako da privuče bilo koga tko je mlađi od 16 godina.
Koja je pravna osnova obrade osobnih podataka?
Kupac unosom svojih osobnih podataka te potvrdom (klikom) o prihvaćanju Općih uvjeta poslovanja i ove Izjave o privatnosti sklapa ugovorni odnos koji je temelj za kupnju proizvoda i usluga po izboru kupca na Internet stranici Pokloni-za.hr, a koji je sadržan u Općim uvjetima poslovanja te je stoga obrada tih osobnih podataka zakonita jer se poduzimaju radnje na zahtjev Kupca radi realizacije kupnje proizvoda i usluga po narudžbi Kupca.
Pretplatnik koji se prijavljuje za primanje obavijesti o proizvodima i akcijama unosom svojih podataka na Internet stranici Pokloni-Za.hr te dvostrukom potvrdom ispravnosti mail adrese, daje privolu za obradu svojih osobnih podataka. Privolu Korisnik može povući u svakom trenutku obaviješću na mail adresu službenika za zaštitu osobnih [email protected] ili odjavom s liste pretplatnike klikom na poveznicu za odjavu koja je dostupna u svakoj obavijesti koja se šalje pretplatniku.
Obrada osobnih podataka u procesu plaćanja kreditnim i debitnim karticama
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. ne prikuplja osobne podatke unesene u svrhu procesiranja i naplate kartica. Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. koristi osobne podatke koji se nalaze unutar Corvuspay.com sustava zbog naplate i provjere narudžbi koje su plaćene karticom. Upućuju se Kupci da se informiraju o obradi osobnih podataka od strane corvuspay.com na Internet stranici na kojoj se odvija proces plaćanja.
Razdoblje u kojem će osobni podaci biti pohranjeni
Tvrtka Promajna I.D.K. d.o.o. pohranjuje osobne podatke Kupaca i Pretplatnika Internet stranice Pokloni-za.hr do trenutka kad ih kupac želi izbrisati. Internet stranica Pokloni-za.hr omogućuje ispis i brisanje podataka koje posjeduje o nekom kupcu, osim ako postoji zakonska prepreka. U tom slučaju kupac će biti obaviješten o zakonskim preprekama zbog kojih nije moguće obrisati podatke.
Pristup i ispravak osobnim podacima
Kupac i Pretplatnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim osobnim podacima po registraciji na stranici te pristupom na Moj račun gdje Kupac može revidirati svoje osobne podatke koje je podijelio s Promajna I.D.K. d.o.o.
Kupac i Pretplatnik mogu zatražiti i dobiti od Promajna I.D.K. d.o.o. cjelovitu informaciju o osobnim podacima koji su pohranjeni, kao i ispravak istih slanjem e-mail poruke na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka: [email protected]
Brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav)
Kupac i Pretplatnik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav). Kupac to može učiniti putem internet stranice Pokloni-za.hr ili zahtjevom na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected] i podaci će biti izbrisani bez odgađanja. Korisnik ima mogućnost podnošenja zahtjeva za brisanje u svakoj obavijesti koju primi od Pokloni-za.hr putem maila odnosno može poslati e-mail poruku na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected] u kojoj navodi da se njegovi osobni podaci izbrišu.
Pravo na prigovor
Ako unatoč svim poduzetim mjerama za zaštitu osobnih podataka smatrate da imate osnove za prigovor, javite se na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka [email protected]. Naravno imate pravo na prijavu nadzornom tijelu Agencija za zaštitu osobnih podataka.
Sigurnosne mjere zaštite osobnih podataka
Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca odnosno Pretplatnika i Promajna I.D.K. d.o.o. odvija sigurnim protokolom. Zaštitu podataka Promajna I.D.K. d.o.o. uzima ozbiljno i poduzima razne mjere opreza kako bi osobni podaci bili zaštićeni. Nažalost, niti jedan prijenos podataka preko Interneta, ili bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran. Kao posljedica toga, iako Promajna I.D.K. d.o.o. provodi razumne zaštitne mjere za zaštitu podataka ne može jamčiti zaštitu bilo koje informacije prenesene na ili s Internet stranice Pokloni-za.hr te nije odgovoran za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi.
Izmjena Izjave o privatnosti
Ovu Izjavu o privatnosti, Promajna I.D.K. d.o.o. može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta Izjave o privatnosti na Pokloni-za.hr Internet stranici. Zato poziva Kupce i Pretplatnike da povremeno pregledaju ovu Izjavu o privatnosti. Ako se Kupac ili Pretplatnik ne slaže s ovom Izjavom o privatnosti, upućujemo Kupca i Pretplatnika da napusti te ne pristupa i ne koristi Internetsku stranicu Pokloni-za.hr.
Izmjena izjave o privatnosti stupa na snagu odmah nakon objave na Internetskoj stranici Pokloni-za.hr.
Nastavak uporabe Internetske stranice Pokloni-za.hr od strane Kupca i Pretplatnika nakon stupanja na snagu izmjena, podrazumijeva da Kupac i Pretplatnik potvrđuje i prihvaća izmijenjenu Izjavu o privatnosti.
Pravila o postupanju s „kolačićima“
Kolačići i druge tehnologije za praćenje mogu se koristiti na Pokloni Za Internet stranici na razne načine npr. kako bi Internet stranica Pokloni-za.hr funkcionirala, za analizu prometa ili u marketinške svrhe.
Kolačić (eng. Cookie) je podatak male veličine koji web stranica pohranjuje u računalo ili mobilni uređaj posjetitelja. Kolačić dozvoljava web stranici da „zapamti“ akcije posjetitelja iz prethodnih posjeta. Većina preglednika dozvoljava upotrebu kolačića, ali korisnik ih u svakom trenutku može obrisati ili u pregledniku postaviti zabranu pohrane istih. Najčešći razlozi korištenja kolačića su: identifikacija posjetitelja, pamćenje specifičnih preferencija korisnika, pomoć pri unosu informacija koje su već unesene prilikom prethodnih posjeta, skupljanje podataka za analize te promotivne kampanje.
Kolačići se mogu klasificirati kao:
Privremeni kolačići (Session cookies) – pohranjuju se na računalu , te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.
Trajni kolačići (Persistent cookies) – Ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Pokloni-Za.hr koristi trajne kolačiće kako bi olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost „zapamti me“ prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete Pokloni-za.hr.
Kolačić od prve strane – oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste kada korisnik ponovno posjeti web stranicu.
Kolačići od treće strane – postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Instagram, Google Analytics i AdWords).
Ovi kolačići nisu postavljeni od strane Pokloni-za.hr, te najčešće služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i marketinške svrhe.
Koje su Vam opcije kolačića dostupne?
U postavkama pretraživača kao što su Internet Explorer, Safari, Firefox ili Chrome možete odrediti koje kolačiće želite prihvatiti a koje čete odbiti. Mjesto na kojem možete pronaći postavke ovisi o vrsti Vašeg pretraživača. Putem opcije „pomoć“ u Vašem pretraživaču pronađite postavke koje trebate.
Ako odaberete opciju da ne želite prihvatiti određene kolačiće, možda nećete moći koristiti određene funkcije na bima-shop.hr Internet stranici.
Uvjeti dostave i isporuke
Dostava: Dostava naručene robe odnosno paketa vrši se do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta odnosno dostave. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju robe, odnosno izvršenoj dostavi.
Rok dostave
Dostavna služba izvršit će dostavu u roku od 2 do 7 radnih dana (najkasnije 14 radnih dana) od preuzimanja robe u skladištu, osim u slučaju vikenda ili praznika, kada se dostava pomiče na sljedeći radni dan. Izuzetak su artikli koje trenutno nemamo na lageru, ali o dužim čekanjima kupci su obaviješteni. Duže vrijeme dostave vrijedi za otoke gdje se dostava vrši prema rasporedu dostavne službe. Detalje za vrijeme dostave na otoke možete vidjeti na službenim stranicama dostavljača. Na vaš zahtjev u narudžbi, šaljemo vam kod za praćenje, kako bi u svakom trenutku mogli provjeriti status vaše pošiljke na službenim stranicama dostavljača.
Cijena dostave: Za dostavu naručene robe naplaćuje se jedinstvena cijena u iznosu 5€. U cijenu dostave obračunat je PDV.
*Za određeni broj artikala koji su predimenzionirani ili prekomjerne težine naplaćuje se dodatni iznos dostave za svaki takav artikl. Također, zbog udaljenosti mjesta dostave (otočna mjesta) naplaćuje se +35 kn dostave. Svaki kupac prilikom dodavanja u košaricu ili upisivanjem poštanskog broja u realnom vremenu vidi dodatne iznose dostave.
Dostava je unutar 2 – 4 radna dana (najkasnije 14 radnih dana). DPD ne dostavlja pakete subotom i nedjeljom. Prvi radni dan je dan nakon kreiranja narudžbe .
Posebni uvjeti dostave: DPD dostavna služba koja je ovlaštena za distribuciju paketa Pokloni-za.hr ne dostavlja pakete na sve otoke u Hrvatskoj, nego se dostava vrši putem Hrvatske pošte. Cijena takvih pošiljaka iznosi 50 kuna.
Za narudžbe iznad 1 000 kuna kupac mora unaprijed platiti cjelokupni iznos ili 150 kuna depozita koji se kod plaćanja artikla odbija od ukupnog iznosa narudžbe. Za narudžbe iznad 2 000 kuna taj depozit iznosi 300 kuna, a za narudžbe iznad 3 000 kuna – 500 kuna.
Pakiranje: Pokloni-za.hr obavezuje se slati nove, neoštećene i tvornički upakirane proizvode. Svi proizvodi biti će upakirani u dodatnu transportnu kutiju kako se prilikom transporta i manipulacije ne bi mogli oštetiti. Kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati. Kupac ima pravo odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili ako je kutija otvorena i nije zatvorena sa originalnom trakom.
Trajanje i uvjeti raskida ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca)
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju (pisani obrazac, mail..).
Svi internetski trgovci i trgovci na malo u EU-u, na Islandu, u Lihtenštajnu ili u Norveškoj obvezni su osigurati lako dostupnu poveznicu s platformom za internetsko rješavanje sporova i adresu e-pošte za platformu za internetsko rješavanje sporova za kontakt s vama (članak 14. Uredbe (EU) br. 524/2013 ).
Platforma za internetsko rješavanje sporova ec.europa.eu/consumers/odr.
Europska platforma za rješavanje sporova: (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR)
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, prijedlog za mirenje Centru za mirenje ili Europskoj komisiji putem obrasca za online rješavanje sporova. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je stvarno nadležan Sud u Splitu.
Ostavite svoje kontakte i kontakt e mail adresu za internetsko rješavanje sporova.
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora ukoliko zaprimi oštećenu robu nastalu prilikom transporta. U slučaju skrivenih nedostataka, koji nisu bili vidljivi prilikom preuzimanja, primjenjuje se odredba Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, članka: 400.- 430.). Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku 14 dana od primitka proizvoda, slanjem popunjenog obrasca o jednostranom raskidu ugovora kojeg svaki kupac dobiva prilikom kreiranja narudžbe na svoj mail ili, ako nema mail, u pisanom obliku uz paket koji dobi na kućnu adresu.
Ukoliko je kupcu dostavljen pogrešan proizvod zbog pogreške kod isporuke robe, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrata robe o čemu šalje obrazac na e-mail [email protected], a nakon zaprimanja mail-a djelatnik Pokloni Za web shop-a će kontaktirati kupca.
Za sva informacije u vezi povrata proizvoda kontaktirajte nas na e-mail: [email protected] ili na telefon 098 195 2885 ili 098 180 2281
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu nastalih troškova.
Ukoliko artikl nema nikakvog oštećenja, a kupac ga ipak želi vratiti jer mu se ne sviđa ili mu ne odgovara, kupcu se vraća cijeli iznos artikla umanjen samo za iznos dostave. Također, povrat artikla prema našem skladištu kupac organizira o svom trošku ili uz pomoć naše dostavne službe, ali se onda iznos koji se vraća kupcu smanjuje za dodatnih 35 kuna.
Ukoliko kupac vraća paket koji nije imao nikakva oštećenja ili greške, a platio je kreditnom karticom, kupcu se iznos koji se vraća umanjuje za proviziju banke od kupčeve kartice.
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je prvo poslati popunjeni obrazac za jednostrani raskid ugovora ([email protected]) te neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. Ukoliko kupac vrati artikl sa oštećenom ambalažom ili oštećeni artikl, odjel reklamacije ocijenit će vraćeni proizvod i njegovu trenutnu vrijednost te ćemo taj iznos vratiti kupcu.
Kupac se prilikom zaključivanja narudžbe obvezuje da će preuzeti naručeni paket, a u slučaju nepreuzimanja naručenog paketa (te će paket biti vraćen u naše skladište), prihvaća da će naknadno podmiriti troškove dostave u iznosu od 35 kuna. Ukoliko su paket i artikli koje je kupac naručio potpuno neoštećeni, a kupac ga ipak želi vratiti, kupac je dužan dostaviti svoj broj računa u banci na [email protected], na taj broj mu se uplaćuju novci umanjeni za dostavu. Ovo ne vrijedi u slučaju da je dostavljač kriv za neuspjelu dostavu ili naručeni artikli imaju bilo kakvo oštećenje ili grešku.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Slijedom toga Pokloni Za web shop preporučuje svojim kupcima:
-dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Pokloni-za.hr prilikom izbora proizvoda,
– ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Pokloni-za.hr, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom,
– ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje. U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja,
– pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili krivog skladištenja) što prije obavijestite Pokloni-za.hr i vratite proizvod bez da ste ga koristili,
– ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost igračke, pažljivo pregledajte posuđe) i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Sve pritužbe kupaca (reklamacije, povrati, zamjene …) rješavamo putem maila: [email protected] . Ukoliko artikl ima bilo kakav nedostatak, lom ili tvorničku grešku svaki kupac je dužan poslati na navedeni mail slike artikala i pakiranja nakon čega će naša služba za reklamacije u najkraćem roku riješiti reklamaciju (obično 2 – 5 radnih dana – najkasnije 14 radnih dana nakon zaprimljene reklamacije).
Kupac je dužan putem maila: [email protected] ostaviti svoj IBAN, nakon što nam se vrati artikl u naše skladište u roku 2 – 5 dana (najkasnije 14 radnih dana) vraćamo iznos novca dogovoren putem navedenog maila.
U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Promajna I.D.K. d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Promajna I.D.K. d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Ukoliko kupac naruči personalizirane proizvode, tj. proizvode iz naše vlastite proizvodnje po narudžbi, prihvati simulaciju, tj. prikaz kako bi taj artikl trebao izgledati sa natpisom ili logom kupca/poduzeća, takvi se artikli ne mogu reklamirati ili vratiti.
Dio Zakona o zaštiti potrošača vezan uz sklapanje ugovora na daljinu izvan poslovnih prostorija vezan je uz članak: 57.-79.
Također, kupac može informacije o svojim pravima i odgovornostima pronaći putem Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija (NN, 72/14)
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor Promajna I.D.K. d.o.o. Promajna I.D.K. d.o.o. vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte (Zagrebačka 35,21320 Promajna), telefona 098 195 2885 ili putem maila [email protected] . Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Promajna I.D.K. d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.
U slučaju da kupac izvrši plaćanje kreditnom karticom na rate, a želi povrat uplaćenog iznosa, vraćamo novac uplatom na račun umanjen za proviziju koju je određena banka naplatila.