Ideje za poklon nije jednostavno naći, pogotovo ako to radimo u zadnji čas. Današnji užurbani način života ne daje nam previše vremena za planiranje. Koliko puta ste se našli u situaciji da vam je sutra neka godišnjica, rođendan ili neki drugi važan datum a vi nemate pojma što kupiti za dar. U ovom članku ćemo vam pokušati pomoći raznim savjetima kako bi imali na umu što je važno napraviti u tom trenutku.
Proces darivanja
Darivanje ili poklanjanje jedne osobe drugoj, razlikuje se od ostalih razmjena. Postupak darivanja je prije svega važan u socijalnoj integraciji. Čin darivanja samo jedan dio onoga što može biti vrlo složen proces. Ovaj proces je znatno složeniji od kupnje za osobnu ili obiteljsku potrošnju. Kažemo da je darivanje složen proces koji počinje samim odabirom poklona a završava izgradnjom odnosa.
U ovom procesu kriju se mnoge zamke. Pogrešan odabir poklona može biti pogrešno protumačen, a to sve može rezultirati narušavanju umjesto izgradnji odnosa onog koji poklanja i onog koji prima dar. Idealna situacija je ta da je darovatelj emocionalno nagrađen jer je poklon dobro primljen od strane primatelja. No to u praksi često nije tako.
Što očekujemo od darivanja?
Poklon uključuje odabir i kupnju nečega nekome bez očekivanja izravne naknade, ali s očekivanjem povrata. Taj povrat može biti u obliku promjene u odnosa s primateljem, usluge, socijalne ili psihološke koristi. Poklon ima sjajno simboličko značenje. To je poziv partneru za produbljenje veze ali i izraz društvenog odnosa među ljudima. Dar se može dati i u očekivanju povratnog poklona ili koristi od darivanje. Motivi darivanja mogu biti razni ali mogli bi ih grupirati u dvije grupe. Altruistički i agonistički.
Motivi darivanja
Altruistički motivi darivanja prije svega imaju za cilj maksimizirati zadovoljstvo primatelja poklona. Agonistički motivi darivanja prije svega imaju za cilj maksimiziranje osobnog zadovoljstva. Naravno da su altruistički motivi puno poželjniji no nekad je teško vidjeti razliku između ove dvije vrste motiva darivanja. Materijalna vrijednost poklona može biti presudna u tome kako će se gledati na poklon od strane primatelja. Jako skupi pokloni su upravo primjer toga.
Ako je veza između onog koji dariva i onog koji prima poklon jako čvrsta, poput supružnika, onda takav skupi poklon će sigurno biti prihvaćen altruistički. Supružnici sigurno neće jedan drugom zamjeriti kako na skupom tako ni na najjeftinijem poklonu. Prigode u kojima se supružnici darivaju osim onih klasičnih za rođendan, Božić i Novu Godinu su najčešće godišnjice braka. Godišnjica braka je nešto najposebnije u vezi supružnika i pokloni za tu prigodu nemaju cijenu.
Ideje za poklon za godišnjicu braka možete naći u našoj kategoriji pokloni za godišnjicu braka.
Također ako se radi o darivanju užih članova obitelji, roditelja ili djece važe ista pravila.
Svaki poklon od strane roditelja svojoj djeci ili obratno bit će prihvaćen altruistički bez obzira na materijalnu vrijednost tog poklona. Ideje zapoklon djeci možete pronaći u našoj kategoriji pokloni za bebe i djecu dok ideje za poklon roditeljima možete naći u kategoriji pokloni za roditelje. U svim drugim situacijama treba biti jako oprezan i domišljat kako naš poklon ne bi bio shvaćen kao agonistički motiviran odnosno kao samopromocija. Krenimo redom.
Ideje za poklon za Valentinovo
Poklon za Valentinovo je definitivno jedan od onih oko kojih se stvara najviše stresa kod parova. Što pokloniti dečku ili curi za Valentinovo. Budući da ta veza nije tako čvrsta poput bračne veze treba voditi računa o materijalnim mogućnostima i ukusima primatelja poklona. Preniska ili previsoka cijena, ili loša prosudba ukusa primatelja, stvorit će negativan učinak.
Ishod razmjene poklona za Valentinovo je emocija kao što je ljubav. Obveza i uzajamnost tipične su karakteristike postupka darivanja za Valentinovo. Osjećaj da je neprimjereno ne darivati svog dečka ili curu za Valentinovo je izrazito jak. Napetost nastala prihvaćanjem poklona može se ublažiti poklanjajući dar zauzvrat. Ideje za poklon za Valentinovo možete pronaći i na našem web shopu.
Naš savjet je budite spremni za ovaj dan jer u suprotnom možete se naći u vrlo stresnoj situaciji kad vas vaš partner ili partnerica iznenadi poklonom na taj dan. Možda najbolji dar za Valentinovo su personalizirani pokloni. Nešto s posvetom svom partneru ili partnerici. Može to biti neki privjesak ili majica s natpisom ili bilo što, što će biti unikatno i posvećeno baš toj osobi.
Ideje za poklon za Božić
Pokloni za Božić nekad su prava noćna mora. Toliko je osoba koje bismo željeli darovati na taj dan a jednostavno nemamo ideje za poklone za svakog a nismo ni u mogućnosti potrošiti velika novčana sredstva. Kupnja poklona za Božić po trgovačkim centrima koji su u to vrijeme krcati ljudima može biti dugotrajna, zamorna a nekad i bez zadovoljavajućeg učinka. Božićno razdoblje predstavlja više manje od polovice maloprodajne dobiti trgovačkih centara. Mi vam u na našem web shopu donosimo puno ideja za poklone za Božić za svačiji džep i za svačiji ukus. U miru iz svog doma možete pronaći pravi božićni poklon za sve koje želite darivati na ovaj posebni dan.
Ideje za poklon za rođendan
Za rođendane darujemo supružnike, partnere, prijatelje ili članove obitelji. Kakvi trebaju biti pokloni za rođendan, kao što smo to prethodno naveli, ovisi najviše o jačini veze između onog koji daruje i onog koji prima. Ako se radi o prijateljima treba voditi računa da se ne pretjera s vrijednošću poklona kako ne bismo doveli tu osobu u neugodan položaj. Obveza vraćanja poklona, pogotovo skupog, je značajna uzrok stresa i anksioznosti.
U slučaju vrlo skupih poklona primatelj se stavlja u položaj zaduženost, odnosno dužan je uzvratiti poklonom slične vrijednosti. To ne bi bio problem kada bi svi bili istih materijalnih mogućnosti. U stvarnosti to nije tako pa skupocjeni pokloni znaju prouzrokovati značajan stres kod primatelja. Ne želite to svom prijatelju, pa stoga imajte i to na umu.
S druge strane, neki darovi imaju mali ili nikakav stvarni učinak na odnos. Na primjer kad se vidi da je darivanje napamet. Prijatelju koji ne pije alkohol vi poklonite bocu alkoholnog pića. Ali čak i ovdje nedostatak bilo kakvog poklona može dovesti do oštećenja odnosa. Novac kao poklon za rođendan ukazuje na nedostatak truda ili empatija.
Nažalost, dok oni koji kupuju poklone, mogu uložiti znatno vrijeme u odabir poklona, mnogi se darovi za njihove primatelje smatraju neprikladnim. Primatelji takvog dara se može pitati postoji li neka suptilna poruka namjerno ugrađen u izbor poklona, radije nego vjerovati da se radi o istinskoj pogrešci.
Ideje za poslovne poklone
Poslovni pokloni važan su dio učvršćivanja veza između poslovnih partnera međusobno i poslovnih partnera i klijenata. Oni se obično poklanjaju za početak poslovne suradnje, Novu Godinu ili različite poslove domjenke. Poslovni darovi definiraju odnos dviju strana i utječu na primateljevo viđenje kvalitete odnosa. Za razliku od prethodnih kategorija ovdje nije toliko bitna trenutna jačina veze između darovatelja i primatelja.
Više se gleda na buduću povezanost i suradnju koja se može ojačati ili oslabiti. I kod ove vrste darivanja postoji određena doza stresa koji se povećava u situacijama kada nema dovoljno saznanja o očekivanjima primatelja. U tom slučaju potrebno je uložiti znatan emocionalni napor u odabiru, posebno za primatelje koji imaju znatan utjecaj na darovatelje.Takav utjecaj može biti osoban (primatelj je bitan za darovatelja) ili na njegovu karijeru.
Stres se može povećati kada se dar daje u javnosti, kao na primjer na domjencima, kada je podvrgnut ispitivanju drugih. Također stres se povećava ako darovatelj smatra da je primatelj “izbirljiv” i da će vjerojatno biti očito ako smatra da je dar neprikladan.
Ideje za poslovne poklone možete naći ovdje na našem web shopu. To su prije svega različiti poklon paketi ovisno dali se radi o muškarcu ili ženi. Iako sam dar može imati malu materijalnu vrijednosti, vrijeme darivanja i kontekst te simbolika, mogu vrlo pozitivno djelovati na buduću poslovnu suradnju između poslovnih partnera. Poslovni se darovi koristi za priznavanje i iskazivanje zahvalnosti.
No također postoji i druga krajnost kada u poslovnom kontekstu dar postaje mito. Darovi se mogu koristiti za dobivanje usluga ili očekivanje povlaštenog komercijalnog tretmana. O ovoj temi ne želimo dalje polemizirati u ovom članku, već samo želimo naglasiti kako je u kontekstu poslovnog darivanja potrebno obratiti pozornost i na ovaj detalj.
Žene i muškarci
Na darivanje se općenito gleda kao na proces koji pokrenut nekim događajem.On iziskuje određene financijske troškove ali s određenim očekivanjima ishoda.Postupak započinje podražajem, to jest nekom posebnom prilikom kao što su vjenčanja, rođendani, godišnjica i sl. Društva definiraju, čak i izmišljaju, različite prilike u kojima se darivanje očekuje. U kontekstu darivanja još je važno spomenuti razliku između muškaraca i žena prilikom kupnje poklona.
Puno je vjerojatnije je da će se muškarci pri odabiru poklona osloniti na savjet prodavača, dok žene traže više informacija prilikom odlučivanja o poklonu.
Žene imaju tendenciju odvojite više vremena za odabir poklona i usporedbu alternativa. Suprotno tome, muškarci nemaju strpljenja i obično koriste pomoć prodavača. Iskusni trgovci poklonima to dobro znaju pa ženama daju duže vremena za pregledavanje trgovine prije nego im ponude svoju pomoć. Kad su u pitanju muškarci iskusni će prodavač odmah na ulazu u trgovinu ponuditi svoju pomoć.
Postoji još jedna razlika kod žena i muškaraca pri kupnji darova. Kada su u pitanju darovi za Valentinovo muškarci su obično ti koji poklanjaju dok žene više primaju poklone. Dok kod Božićnih poklona žene su puno više uključenije od muškaraca. To je vjerojatno zato što generalno muškarci ne vole šoping. Iznimka je Valentinovo.
Da ne bi netko protumačio pogrešno, svi mi volimo poklone. Svi ih volimo dobivati i svi se osjećamo sretno kad naš dar, osobi koju darujemo, izmami osmijeh i sreću na licu. I žene i muškarci podjednako daruju jedni druge. Postoje male razlike u načinu odabira ali svrha darivanja je i za žene i muškarce ista. Želimo učiniti druge sretnima i to je i početak i kraj priče. Sve drugo je nebitno.
Na kraju bismo samo dodali prezentaciju dara ili bolje rečeno njegovo pakiranje. Kada ste već uložili toliko truda u odabiru poklona, onda ne propustite priliku to još uljepšati prikladnim pakiranjem.
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva tijekom navigacije web stranicom. Od toga se kolačići koji su kategorizirani po potrebi pohranjuju u vaš preglednik jer su neophodni za rad osnovnih funkcija web mjesta. Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati i razumjeti kako koristite ovu web stranicu. Ovi će se kolačići pohraniti u vaš preglednik samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost odjave od ovih kolačića. Ali isključivanje nekih od ovih kolačića može utjecati na vaše iskustvo pregledavanja.
Nužni kolačići nužni su za pravilno funkcioniranje web stranice. Ova kategorija uključuje samo kolačiće koji osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web mjesta. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.
Svi kolačići koji možda nisu posebno potrebni za funkcioniranje web stranice i koji se posebno koriste za prikupljanje osobnih podataka korisnika putem analitike, oglasa i drugog ugrađenog sadržaja nazivaju se neobaveznim kolačićima.
Ideje za poklon
Ideje za poklon nije jednostavno naći, pogotovo ako to radimo u zadnji čas. Današnji užurbani način života ne daje nam previše vremena za planiranje. Koliko puta ste se našli u situaciji da vam je sutra neka godišnjica, rođendan ili neki drugi važan datum a vi nemate pojma što kupiti za dar. U ovom članku ćemo vam pokušati pomoći raznim savjetima kako bi imali na umu što je važno napraviti u tom trenutku.
Proces darivanja
Darivanje ili poklanjanje jedne osobe drugoj, razlikuje se od ostalih razmjena. Postupak darivanja je prije svega važan u socijalnoj integraciji. Čin darivanja samo jedan dio onoga što može biti vrlo složen proces. Ovaj proces je znatno složeniji od kupnje za osobnu ili obiteljsku potrošnju. Kažemo da je darivanje složen proces koji počinje samim odabirom poklona a završava izgradnjom odnosa.
U ovom procesu kriju se mnoge zamke. Pogrešan odabir poklona može biti pogrešno protumačen, a to sve može rezultirati narušavanju umjesto izgradnji odnosa onog koji poklanja i onog koji prima dar. Idealna situacija je ta da je darovatelj emocionalno nagrađen jer je poklon dobro primljen od strane primatelja. No to u praksi često nije tako.
Što očekujemo od darivanja?
Poklon uključuje odabir i kupnju nečega nekome bez očekivanja izravne naknade, ali s očekivanjem povrata. Taj povrat može biti u obliku promjene u odnosa s primateljem, usluge, socijalne ili psihološke koristi. Poklon ima sjajno simboličko značenje. To je poziv partneru za produbljenje veze ali i izraz društvenog odnosa među ljudima. Dar se može dati i u očekivanju povratnog poklona ili koristi od darivanje. Motivi darivanja mogu biti razni ali mogli bi ih grupirati u dvije grupe. Altruistički i agonistički.
Motivi darivanja
Altruistički motivi darivanja prije svega imaju za cilj maksimizirati zadovoljstvo primatelja poklona. Agonistički motivi darivanja prije svega imaju za cilj maksimiziranje osobnog zadovoljstva. Naravno da su altruistički motivi puno poželjniji no nekad je teško vidjeti razliku između ove dvije vrste motiva darivanja. Materijalna vrijednost poklona može biti presudna u tome kako će se gledati na poklon od strane primatelja. Jako skupi pokloni su upravo primjer toga.
Ako je veza između onog koji dariva i onog koji prima poklon jako čvrsta, poput supružnika, onda takav skupi poklon će sigurno biti prihvaćen altruistički. Supružnici sigurno neće jedan drugom zamjeriti kako na skupom tako ni na najjeftinijem poklonu. Prigode u kojima se supružnici darivaju osim onih klasičnih za rođendan, Božić i Novu Godinu su najčešće godišnjice braka. Godišnjica braka je nešto najposebnije u vezi supružnika i pokloni za tu prigodu nemaju cijenu.
Ideje za poklon za godišnjicu braka možete naći u našoj kategoriji pokloni za godišnjicu braka.
Također ako se radi o darivanju užih članova obitelji, roditelja ili djece važe ista pravila.
Svaki poklon od strane roditelja svojoj djeci ili obratno bit će prihvaćen altruistički bez obzira na materijalnu vrijednost tog poklona. Ideje za poklon djeci možete pronaći u našoj kategoriji pokloni za bebe i djecu dok ideje za poklon roditeljima možete naći u kategoriji pokloni za roditelje. U svim drugim situacijama treba biti jako oprezan i domišljat kako naš poklon ne bi bio shvaćen kao agonistički motiviran odnosno kao samopromocija. Krenimo redom.
Ideje za poklon za Valentinovo
Poklon za Valentinovo je definitivno jedan od onih oko kojih se stvara najviše stresa kod parova. Što pokloniti dečku ili curi za Valentinovo. Budući da ta veza nije tako čvrsta poput bračne veze treba voditi računa o materijalnim mogućnostima i ukusima primatelja poklona. Preniska ili previsoka cijena, ili loša prosudba ukusa primatelja, stvorit će negativan učinak.
Ishod razmjene poklona za Valentinovo je emocija kao što je ljubav. Obveza i uzajamnost tipične su karakteristike postupka darivanja za Valentinovo. Osjećaj da je neprimjereno ne darivati svog dečka ili curu za Valentinovo je izrazito jak. Napetost nastala prihvaćanjem poklona može se ublažiti poklanjajući dar zauzvrat. Ideje za poklon za Valentinovo možete pronaći i na našem web shopu.
Naš savjet je budite spremni za ovaj dan jer u suprotnom možete se naći u vrlo stresnoj situaciji kad vas vaš partner ili partnerica iznenadi poklonom na taj dan. Možda najbolji dar za Valentinovo su personalizirani pokloni. Nešto s posvetom svom partneru ili partnerici. Može to biti neki privjesak ili majica s natpisom ili bilo što, što će biti unikatno i posvećeno baš toj osobi.
Ideje za poklon za Božić
Pokloni za Božić nekad su prava noćna mora. Toliko je osoba koje bismo željeli darovati na taj dan a jednostavno nemamo ideje za poklone za svakog a nismo ni u mogućnosti potrošiti velika novčana sredstva. Kupnja poklona za Božić po trgovačkim centrima koji su u to vrijeme krcati ljudima može biti dugotrajna, zamorna a nekad i bez zadovoljavajućeg učinka. Božićno razdoblje predstavlja više manje od polovice maloprodajne dobiti trgovačkih centara. Mi vam u na našem web shopu donosimo puno ideja za poklone za Božić za svačiji džep i za svačiji ukus. U miru iz svog doma možete pronaći pravi božićni poklon za sve koje želite darivati na ovaj posebni dan.
Ideje za poklon za rođendan
Za rođendane darujemo supružnike, partnere, prijatelje ili članove obitelji. Kakvi trebaju biti pokloni za rođendan, kao što smo to prethodno naveli, ovisi najviše o jačini veze između onog koji daruje i onog koji prima. Ako se radi o prijateljima treba voditi računa da se ne pretjera s vrijednošću poklona kako ne bismo doveli tu osobu u neugodan položaj. Obveza vraćanja poklona, pogotovo skupog, je značajna uzrok stresa i anksioznosti.
U slučaju vrlo skupih poklona primatelj se stavlja u položaj zaduženost, odnosno dužan je uzvratiti poklonom slične vrijednosti. To ne bi bio problem kada bi svi bili istih materijalnih mogućnosti. U stvarnosti to nije tako pa skupocjeni pokloni znaju prouzrokovati značajan stres kod primatelja. Ne želite to svom prijatelju, pa stoga imajte i to na umu.
S druge strane, neki darovi imaju mali ili nikakav stvarni učinak na odnos. Na primjer kad se vidi da je darivanje napamet. Prijatelju koji ne pije alkohol vi poklonite bocu alkoholnog pića. Ali čak i ovdje nedostatak bilo kakvog poklona može dovesti do oštećenja odnosa. Novac kao poklon za rođendan ukazuje na nedostatak truda ili empatija.
Nažalost, dok oni koji kupuju poklone, mogu uložiti znatno vrijeme u odabir poklona, mnogi se darovi za njihove primatelje smatraju neprikladnim. Primatelji takvog dara se može pitati postoji li neka suptilna poruka namjerno ugrađen u izbor poklona, radije nego vjerovati da se radi o istinskoj pogrešci.
Ideje za poslovne poklone
Poslovni pokloni važan su dio učvršćivanja veza između poslovnih partnera međusobno i poslovnih partnera i klijenata. Oni se obično poklanjaju za početak poslovne suradnje, Novu Godinu ili različite poslove domjenke. Poslovni darovi definiraju odnos dviju strana i utječu na primateljevo viđenje kvalitete odnosa. Za razliku od prethodnih kategorija ovdje nije toliko bitna trenutna jačina veze između darovatelja i primatelja.
Više se gleda na buduću povezanost i suradnju koja se može ojačati ili oslabiti. I kod ove vrste darivanja postoji određena doza stresa koji se povećava u situacijama kada nema dovoljno saznanja o očekivanjima primatelja. U tom slučaju potrebno je uložiti znatan emocionalni napor u odabiru, posebno za primatelje koji imaju znatan utjecaj na darovatelje.Takav utjecaj može biti osoban (primatelj je bitan za darovatelja) ili na njegovu karijeru.
Stres se može povećati kada se dar daje u javnosti, kao na primjer na domjencima, kada je podvrgnut ispitivanju drugih. Također stres se povećava ako darovatelj smatra da je primatelj “izbirljiv” i da će vjerojatno biti očito ako smatra da je dar neprikladan.
Ideje za poslovne poklone možete naći ovdje na našem web shopu. To su prije svega različiti poklon paketi ovisno dali se radi o muškarcu ili ženi. Iako sam dar može imati malu materijalnu vrijednosti, vrijeme darivanja i kontekst te simbolika, mogu vrlo pozitivno djelovati na buduću poslovnu suradnju između poslovnih partnera. Poslovni se darovi koristi za priznavanje i iskazivanje zahvalnosti.
No također postoji i druga krajnost kada u poslovnom kontekstu dar postaje mito. Darovi se mogu koristiti za dobivanje usluga ili očekivanje povlaštenog komercijalnog tretmana. O ovoj temi ne želimo dalje polemizirati u ovom članku, već samo želimo naglasiti kako je u kontekstu poslovnog darivanja potrebno obratiti pozornost i na ovaj detalj.
Žene i muškarci
Na darivanje se općenito gleda kao na proces koji pokrenut nekim događajem.On iziskuje određene financijske troškove ali s određenim očekivanjima ishoda.Postupak započinje podražajem, to jest nekom posebnom prilikom kao što su vjenčanja, rođendani, godišnjica i sl. Društva definiraju, čak i izmišljaju, različite prilike u kojima se darivanje očekuje. U kontekstu darivanja još je važno spomenuti razliku između muškaraca i žena prilikom kupnje poklona.
Puno je vjerojatnije je da će se muškarci pri odabiru poklona osloniti na savjet prodavača, dok žene traže više informacija prilikom odlučivanja o poklonu.
Žene imaju tendenciju odvojite više vremena za odabir poklona i usporedbu alternativa. Suprotno tome, muškarci nemaju strpljenja i obično koriste pomoć prodavača. Iskusni trgovci poklonima to dobro znaju pa ženama daju duže vremena za pregledavanje trgovine prije nego im ponude svoju pomoć. Kad su u pitanju muškarci iskusni će prodavač odmah na ulazu u trgovinu ponuditi svoju pomoć.
Postoji još jedna razlika kod žena i muškaraca pri kupnji darova. Kada su u pitanju darovi za Valentinovo muškarci su obično ti koji poklanjaju dok žene više primaju poklone. Dok kod Božićnih poklona žene su puno više uključenije od muškaraca. To je vjerojatno zato što generalno muškarci ne vole šoping. Iznimka je Valentinovo.
Da ne bi netko protumačio pogrešno, svi mi volimo poklone. Svi ih volimo dobivati i svi se osjećamo sretno kad naš dar, osobi koju darujemo, izmami osmijeh i sreću na licu. I žene i muškarci podjednako daruju jedni druge. Postoje male razlike u načinu odabira ali svrha darivanja je i za žene i muškarce ista. Želimo učiniti druge sretnima i to je i početak i kraj priče. Sve drugo je nebitno.
Na kraju bismo samo dodali prezentaciju dara ili bolje rečeno njegovo pakiranje. Kada ste već uložili toliko truda u odabiru poklona, onda ne propustite priliku to još uljepšati prikladnim pakiranjem.
Posjetite nas i na Facebooku