Poslovni pokloni za vaše partnere i klijente važan su dio poslovnih odnosa. Bez obzira na prigodu darivanje poslovnih partnera i klijenata učvrstit će vašu poslovnu vezu.
Poslovni pokloni važan su dio učvršćivanja veza između poslovnih partnera međusobno i poslovnih partnera i klijenata. Oni se obično poklanjaju za početak poslovne suradnje, Novu Godinu ili različite poslove domjenke. Poslovni darovi definiraju odnos dviju strana i utječu na primateljevo viđenje kvalitete odnosa. Za razliku od prethodnih kategorija ovdje nije toliko bitna trenutna jačina veze između darovatelja i primatelja.
Više se gleda na buduću povezanost i suradnju koja se može ojačati ili oslabiti. I kod ove vrste darivanja postoji određena doza stresa koji se povećava u situacijama kada nema dovoljno saznanja o očekivanjima primatelja. U tom slučaju potrebno je uložiti znatan emocionalni napor u odabiru, posebno za primatelje koji imaju znatan utjecaj na darovatelje.Takav utjecaj može biti osoban (primatelj je bitan za darovatelja) ili na njegovu karijeru.
Stres se može povećati kada se dar daje u javnosti, kao na primjer na domjencima, kada je podvrgnut ispitivanju drugih. Također stres se povećava ako darovatelj smatra da je primatelj “izbirljiv” i da će vjerojatno biti očito ako smatra da je dar neprikladan.
Ideje za poslovne poklone možete naći ovdje na našem web shopu. To su prije svega različiti poklon paketi ovisno dali se radi o muškarcu ili ženi. Iako sam dar može imati malu materijalnu vrijednosti, vrijeme darivanja i kontekst te simbolika, mogu vrlo pozitivno djelovati na buduću poslovnu suradnju između poslovnih partnera. Poslovni se darovi koristi za priznavanje i iskazivanje zahvalnosti.
No također postoji i druga krajnost kada u poslovnom kontekstu dar postaje mito. Darovi se mogu koristiti za dobivanje usluga ili očekivanje povlaštenog komercijalnog tretmana. O ovoj temi ne želimo dalje polemizirati u ovom članku, već samo želimo naglasiti kako je u kontekstu poslovnog darivanja potrebno obratiti pozornost i na ovaj detalj.
1.Tri Sortna maslinova ulja. Poklon paket u elegantnoj crnoj kutiji, koja sadrži tri Brachia sortna ulja:Buharica 100 ml,Oblica 100 mli Levantinka 100 ml.
2.Kolekcija ulja i začina, Poklon paket u elegantnoj crnoj kutiji, koja sadrži Brachia premium maslinovo ulje 100 ml,Brachia aromatizirano maslinovo ulje bosiljak 100 ml,Brachia aromatizirano maslinovo ulje češnjak 100 ml i
četiri AM začina: dalmatinski začin 15 g,kadulja 5 g,ružmarin 5 g i sol s lavandom 60 g.
3.Poklon Paket Naranča koji sadrži Ulje naranče, krema naranče i sapun citronela ugodno je citrusno, aromatično iskustvo i kompletna njega tijela zasnovana na potpuno prirodnim sastojcima.
4.Hennessy X.O. je moćan, harmoničan, elegantan. Tamne i intenzivne jantarne boje s odsjajima mahagonija. Vrlo uravnotežen na nepcu bogate i začinjene arome na kojem dominira crni papar, kakao te note sušenog voća. Hennessy X.O. se uživa nakon ukusnog objeda. Sve više i više poznavatelja otkriva zadovoljstvo ispijanja konjaka s ledom.
5.G.H. Mumm dio je Martella Mumm Perrier-Jouëta i njihovog prestižnog poslovanja s konjacima i šampanjcima. Vlasnik je tvrtka Pernod Ricard, svjetski broj 2 u proizvodnji vina i alkoholnih pića. Sa svojom uglednom baštinom koja datira iz 1827. godine, G.H.Mumm vodeća je međunarodna Kuća šampanjca u Francuskoj.
Dostava na kućna vrata. Uvjeti poslovanja i kontakt možete naći OVDJE. Pravila zaštite privatnost i uvjeti poslovanja prema važećim zakonima EU.